

V Smoleniciach to žilo nápadmi, kontaktmi a spoluprácou: Summer Networking prilákal stovky odborníkov
Areál Včeloviny pri Smolenickom zámku patril začiatkom leta ďalšiemu ročníku podujatia Summer Networking. Viac ako 500 účastníkov z oblasi marketingu, kreatívneho priemyslu a podnikania využilo 3.7.2025 príležitosť na osobné stretnutia, zdieľanie skúseností a nadväzovanie nových kontaktov mimo online sveta.
Podujatie ponúklo atmosféru priateľských rozhovorov, neformálneho networkingu a spontánnych diskusií o aktuálnych výzvach v odvetví. „Sme presýtení formálnymi, dokonale štruktúrovanými konferenciami. Chceli sme vytvoriť miesto, kde sa ľudia môžu stretnúť prirodzene, bez bariér,“ uviedol hlavný organizátor Lukáš Bednár. „Pozitívna spätná väzba od účastníkov len potvrdzuje, že osobné stretnutia majú v dnešnej digitálnej dobe stále svoje pevné miesto.“
„Kombinácia lúky, biznisu a bzukotu bola v perfektnej rovnováhe. Vďaka Lukáš Bednár a celému tímu za výnimočnú atmosféru! … Už teraz sa teším na pokračovanie,“ napísala na svojom Linkedine Zuzana Jakubcová, jedna z účastníčok podujatia.
Spokojnosť s prítomnosťou uviedol aj Matt Rybanský: „Vzťahy sa nerodia v inboxe. Chcú čas, záujem, prítomnosť. A občas aj obyčajné stretnutie pri limonáde na terase. Nie je za tým žiadna stratégia. Len jednoduchý fakt: ľudia si pamätajú, ako sa s nami cítili. A to je často viac než to, čo robíme. Som rád, že som sa mohol rozprávať, počúvať, spoznávať nových ľudí a pripomenúť sa tým, ktorých už poznám. Vďaka Lukáš Bednár Tebe a Tvojmu tímu za parádny event.“
Podujatie zorganizoval tím dobrovoľníkov a profesionálov z marketingovej a komunikačnej oblasti, ktorým pomáhala partia študentov Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Program stál na osobnom kontakte a zdieľaní. V areáli Včeloviny mohli účastníci zažiť prehliadku výrobne medoviny, vychutnať si kvalitné jedlo a lokálne nápoje, no najmä viesť hodnotné rozhovory s ľuďmi z odboru – od skúsených manažérov až po začínajúcich profesionálov a študentov.
„Summer Networking bol pre mňa podujatím, kde som spoznal množstvo inšpiratívnych ľudí a nadviazal kontakty, ktoré by cez obrazovku nikdy nevznikli,“ uviedol jeden z účastníkov, Matej Sorád, študent FMK UCM. A jeho slová dopĺňa ďalší z mladých začínajúcich marketérov Samuel Gogola, ktorý sa podieľal na návrhu a implementácii digitálnej komunikačnej stratégie podujatia: „Summer Networking 2025 je tímový projekt, na ktorý budem dlho hrdý. Spolupráca na jeho kreovaní mi dala obrovské knowhow, za ktoré som vďačný. A zároveň potvrdila, že aj bez veľkého rozpočtu sa dajú robiť veľké veci – ak má človek víziu, stratégiu a šikovných ľudí vedľa seba.“
Organizátori zároveň vyjadrili vďaku partnerom a sponzorom, vďaka ktorým sa podujatie mohlo uskutočniť v takomto rozsahu. Medzi nimi boli značky ako Shoptet SK, HEINEKEN, I.D.C. Holding, Mecom Group, King of Kefir, CARE LAB Divas, CFP Group, Sedita, Eventee, Tipy-Triky v MS Office, FlexiCare kids, Gentlejam, POWERLOGY, Dobrá pekáreň, CreoCom, EU Poultry Group, KROS a HARTMANN GROUP. Mediálnu podporu zabezpečili Ecommerce Bridge Slovensko, Akčné ženy, IAB Slovakia, FMK UCM Trnava, WhitePress Slovensko, Asociácia AI – ASAI, Touchit, SUVKO Coaching, NEXTECH a TV Spark.
Summer Networking 2025 tak potvrdil, že aj v čase, keď digitálne nástroje dominujú komunikácii, majú osobné rozhovory, dôvera a prirodzené prepájanie ľudí stále zásadný význam. Organizátori zároveň avizovali pokračovanie v roku 2026, pričom ich cieľom je ešte viac prehlbovať spoluprácu naprieč odvetviami a generáciami.
Článok bol uverejnený v rámci mediálnej spolupráce.
Podobné články

Garmin v tichosti pridal nové funkcie. Aktivujte si ich

Garmin Index Sleep Monitor: Riešenie pre tých, čo nechcú spať s hodinkami (RECENZIA)

Ako fungujú upozornenia na vysoký krvný tlak pomocou Apple Watch

BMW iX3 Neue Klasse: štyri supermozgy, radosť z jazdy a nadčasový dizajn

Apple rozšíril nástroje na ochranu detí a tínedžerov na internete

Chaos v aplikáciách Windows 11: Copilot sa nainštaluje automaticky
